Warning! Too much fun!

15 Apr

Deeeeci… voiam să vă anunţ că am revenit… again… şi tocmai intenţionam să vă explic de ce n-am postat AGAIN… căutând scuza cu olimnpiada, dar ce rost are? voi fi sinceră… am stat acasă două zile şi n-am învâţat nimic.. nada… ci am citit cele 4 volume Vampire Diaries -că toţi le lăudau atât de mult- ….

Ca o maaaare paranteză… la olimpiadă am avut 108 puncte -eh, măcar o amărâtă de menţiune-, dar având în vedere că supraveghetoarea -una din ele- a scos un WOW deloc discret la vedere scrisului meu în zig-zag mă mulţumesc şi cu atât… până la urmă oricum nu voi profesa eu în română -screw it!- , iar la gramatică am fost tufă sau pe aproape -oricum acolo mi-a tăiat la greu- … nici măcar n-am făcut pronumele relativ la şcoală… but who cares?

Dar nu de asta am intenţionat să postez… ci vreau să împart cu voi -poate aşa mă iertaţi pentru întârziere- cum mă găseşte lumea pe net….

Eu una am râs cu lacrimi la unele… o.O

Nu sunt postate toate pentru că v-aţi plictisi, doar o parte… cea interesantă…

  • green    -this is my color şi am 52 vizualizări datorită ei-
  • imagini fundal iepurasi   –cum dumnezeu poate cineva să dea peste mine căutând asta… ? nici măcar nu cred că am cuvântul iepuraş în tot blogul-
  • chocoholic4ever -mai sunt şi câţiva care mă căutau pe mine ,spre fericirea orgoliului meu, dar aceia nu sunt interesanţi, nu?-
  • locuri parasite -am înţeles că lipsesc destul de mult, dar nu credeam că blogul va ajunge chiar în ipostaza asta… sper-
  • paianjeni wallpaper -Ok! totul până la păianjeni. Nu râdeţi, dar chestiile alea mici şi ciudate sunt singurele lucruri care mă sperie-
  • обои снежинки -Nici să vreau nu pot înţelege cum a scris literela astea ,dacă sunt litere, sau cum a aterizat pe la mine….-
  • next please by chocoholic4ever –cum spuneam… ego, savurează momentul… –
  • fanfic next please…capitolul 1- solo 4ever
  • aparent happy –interesant…-
  • goagle -pe bune? căutaţi goagle şi în loc să vă apară săgeţi cu luminiţe spre poza politicianului care a spus asta ajungeţi la mine?! jignitor!-
  • scrisuri frumoase -asta sună oarecum bine ,pentru mine :D-
  • wallpaper pizza -iar asta îmi aminteşte că nu am mâncat nimic toată ziua-
  • sufar moarte -iar asta? de nimic. doar că mă sperie… creepy! –
  • ruj pentru satene -hey, eu sunt şatenă :). Don’t ask! Typical reaction… nothing special-
  • obsesia si dragostea -îmi amintesc de o prietenă… XD-
  • forma fetei pe pereti –nu-mi dau seama dacă e fată sau faţă… –
  • zodiac tattoo acvarius
  • mirosul de lemn dulce a lui edward perceput de bella din twilight –waaa, ce lung… O.O-
  • tavane panza
  • casti de telefon wallpaper
  • fobia de scoala –This is the best!-
  • ficuri prostitutie –Noo, this is the best XD!-
  • papusa dobby din harry potter
  • blugi
  • iepure wallpaper
  • acvari pesti
  • hormonii –Mi se pare normal….-
  • nus masculinos
  • compunere lenea te ridica iear lenea te strica –Deci asta mi se potriveşte ca o mănuşă :))-
  • paianjeni de perete -mama lor de păianjeni!-
  • bataie
  • samsam
  • craniu
  • pereti nelinistiti
  • rest in peace -îmi place urarea…-
So… Cheers!
iar capitolul 13 vine curând… stay tuned 🙂
2 răspunsuri to “Warning! Too much fun!”

  1. Laura Aprilie 15, 2011 la 6:46 pm #

    обои снежинки=oboi snejinci(asa se citeste:D)e in rusa:))):D
    bha posteaza mai dej k imi super place ficul si devin nervoasa knd vad k nu am nimic nou:D:X

Lasă un răspuns

