I should…

19 Ian

DA, am revenit… voi încerca să postez capitolul -oricare ar fi- în week-end.  Acum , pentru cei dispuşi să citească asta, vă explic de ce n-am postat: teste, ascultat… profa de bio care mi-a dat 4 -yey, primul meu 4 -.- ,dar mi-am revenit-, cea de istorie care nu mă are deloc la suflet, dar măcar mi-a ieşit media semestrul ăsta… şi media incredibil de mică de semestrul acesta… datorită căreia sufăr …

Mrg… ideea e că niciodată să nu faceți ca mine…. adică să nu înveți aproape un semestru întreg, iar apoi să nu şti încotro să alergi … mă gândesc ât am pierdut datorită lenei mele…

Ar trebui să fac atât de multe lucruri…

Ar trebui să mă schimb.

Ar trebui să îmi folosesc creierul la ceva.

Ar trebui să scriu următorul capitol.

Ar trebui să mănânc micul dejun dimineaţa.

Ar trebui să nu mai alerg până în staţie.

Ar trebui să fiu mai punctuală.

Ar trebui să nu mă mai ascund după speranţe şi să privesc adevărul.

Ar trebui să învăţ pentru olimpiade. -sunt doar 2 deci nu vă speriaţi :D-

Ar trebui să nu mă stresez atât de mult în tot ce fac.

Ar trebui să am încredere în mine măcar într-un procent de 3%.

Ar trebui să ignor comentariile ilogice şi enervante ale Ilonei.

Ar trebui să-mi fac patul înainte de a pleca la şcoală.

Ar trebui să nu-i mai cer mamei 5 minute de somn în plus în fiecare dimineaţă.

Ar trebui să-mi trag palme.

Ar trebui să-mi pese de anumite lucruri.

Sunt atât de multe de ar trebui, încât mă pierd pe mine în ele, probabil de aceea nu voi respecta ceea ce am scris mai sus. Nu, probabil voi încerca să fiu altcineva, dar voi eşua lamentabil…

Oh… pot spune că am 14 adevăraţi… azi mi-am revendiacat buletinul… arăt atât de sumbru, dar să zicem că merge… Mda, am plecat să învăţ la muzică pentru că DA, ne ascultă din nuş ce note şi Odă şi Imn şi -da, parcă aş fi la română- şi orice altceva ne-a mai dictat…

3 răspunsuri to “I should…”

  1. Spider-monkey Ianuarie 20, 2011 la 1:00 am #

    Daa..la liceu este mai greu,cel puţin începutul e dureros.Unii după primul semestru se obişnuiesc,alţii după primul an.Sunt total de acord cu tine!Înţeleg prin ce treci,dar nu cred că trebuie să te schimbi şi să fi atât de drastică în ceea ce priveşte toate aceste trebuinţe care le consideri defecte sau imperfecţiuni.Pot spune că..majoritatea aşteptărilor tale de mai sus le-aş putea bifa cu ochii închişi deoarece ar semnifica un început al poveştii pe lângă toate nopţile nedormite,temele nesfârşite,sau atunci când sunt prezentă la ore doar dpdv fizic.Ce va fi.. va fi!Şi trebuie să ai speranţa că în viitor poate fi mult mai bine,îţi vei lua revanşa ;).
    Cât despre buletin..până acum nu prea cunosc pe cineva care să se laude acea cartelă insuportabilă.Tuu..eşti micăăă! :))) Eu mâine-poimâine încep să ţip deoarece va trebui să îl schimb,brr!Nici nu mă gândesc,să mai aştepte..
    Luptă-te în continuare,sigur ieşi la capăt cumva,poate având şi un zâmbet larg la locul lui :).
    Aştept capitolul,când poţi! ;)Eu rămân pe poziţii.
    :*

  2. Spider-monkey Ianuarie 20, 2011 la 1:08 am #

    şi sunt sigurăă că am făcut o gafă cât casa de mare.ruşinicăă!:”>
    in orice caz,voi folosi o scuză..doar sunt om.este ora trei dimineaţa, iar eu,bineînţeles că am încurcat borcanele şi îmi pare rău.
    oricum..selecteaza din comentariu ce ţi se pare coerent:).
    bafta la scoala!:”>

  3. Marya Ianuarie 22, 2011 la 8:42 am #

    Hellow … 🙂 .. ai primit o leapşa de la mine 🙂 .
    Link : http://mariimariia.wordpress.com/2010/12/05/leapsa-7/ .

Lasă un răspuns

