Happy New Year!

2 Ian

Sincer a fost cel mai montruos, tare, criminal, extraordinar, distractiv, fenomenal revelion posibil! Eu -incredibil, dar adevărat- am dansat…. destul de mult pe orice gen de muzică… am băut şampanie şi m-am îndopat cu sărăţele făcute de Ionela -credeţi-mă, fata asta găteşte grozav-…

Biiineee… am asculat şi 1-2 drame şi am fost ispitită de necurat la ţigări -dar mie mi se face rău şi când fumează mama în maşină, deci vă daţi seama că nu am fost făcută pentru asta, plus că am tras mai demult un fum să văd ce e aşa special şi m-am înecat ca naiba, efectiv îmi dădeam duhul acolo =))-

Văru-miu a luat o plasă de artificii şi petarde şi că nebuna de mine s-a încăpăţânat că ,,puşcă” şi ea… -o petardă cu 3 focuri a început să-mi puşte prin mână şi am lăsat-o baltă …pentru câteva minute-… focul de artificii a fost absolut superb şi şampania la fel… J, nu sunt alcoolică -=))-, dar are un gust buuun 😀

Oh, v-am povestit partea în care două prietene atât de sigure pe ele au băut puţin prea multă şampanie şi au început să danseze pe mese -mdaaa, m-au invitat şi pe mine,dar eu nu am dat-o în beţie-? A fost tare… dar am fost chemată la domiciliu la ora 5… :(… a doua care a plecat :((  eh… măcar am stat şi atât…

Anyway… voi cum aţi petrecu de revel? 😉

4 răspunsuri to “Happy New Year!”

  1. Spider-monkey Ianuarie 3, 2011 la 2:26 am #

    Eu m-a distrat!Dar sper ca la anul va fi si mai bine! :))) Ce apocalipsa?Eu am de gand sa petrec non-stop si atunci.
    Daca am ras pe rupte anul acesta..sper ca la anul sa bag spaima in vecini:)).
    Mie..mi s-a parut ca 2010 a trecut ca sageata albastra..mai e cineva de acord cu mine? 😀
    Mi-a placut cum am inceput mult-asteptatul 2011 care as fi vrut sa inceapa cu 1 februarie,dar nu a fost sa fie..
    Din pacate va trebui sa suport aceasta luna care se preconizeaza a fi teroarea mea:|.
    La multi ani!Iti urez sa ai parte numai de bucurii si impliniri,fara sa omitem sanatatea..care-i mai buna decat toate!:x
    Hugs.

    • Spider-monkey Ianuarie 3, 2011 la 2:28 am #

      m-am* scuze,sunt in perioada de hibernare ;).

      • chocoholic4ever Ianuarie 3, 2011 la 11:53 am #

        Mda… nici eu nu mi-am revenit complet =))
        Apocalipsa oricum n-are ce să caute pe la mine până nu-mi iau carnetul de conducere, un Ferrari F40 şi o vilă în oraş, plus o casă de vacanţă la mare =)), deci nu cred că va mai veni vreodată…
        Sincer, şi mie mi-e GROAZĂ de luna asta, aş fi apreciat dacă anul începea cu 15 iunie -:D-
        La mulţi ani şi ţie! Toate cele menţionate de tine … şi noroc la şcoală… 😉

  2. Spider-monkey Ianuarie 3, 2011 la 5:25 pm #

    =)) Mersi,voi avea nevoie luna asta de tot norocul din lume! 😉

Lasă un răspuns

