Pictures #1

3 Dec

Hey, there… ăăăăm…. sunt gata să-mi expun altă pasiune… pozele…. partea proastă ar fi că nu am nici programe, nici un aparat de fotografiat- nu mai am de fapt- aşa că mă rezum la a-mi potoli obsesia căutând imagini pe net… -goagle rocks!-

soooo….. dacă e cineva interesat…. delectaţi-vă privirea, eu o fac 3>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ştiţi şi voi faza cu,,click şi se măreşte”, corect?

Un răspuns to “Pictures #1”

  1. Deny Decembrie 18, 2010 la 8:08 pm #

    😡 au fost 3 imagini superbe. 😀
    restul au fost doar frumoase. 😛

Lasă un răspuns

