A War of Ideas in One Post

18 Noi

Hey, guys… Choco’s here! -.-‘ ….yap… the same me

Wellllll….. eh voiam să încep printr-un gigantic MULŢUMESC! Gosh! :O v-aţi înulţit dintr-o dată XD n-or fi 50000 de comm-uri XD, dar la vizualizări am rămas aşa :O…. ştiţi a fost ceva gen: ,,Sigur am aterizat unde trebe?!” Şi pentru că n-am reuşit să răspund la noile comentarii… vă spun aici MERSI…. nu e uşor să comentezi la fiecare capitol… apreciez gestul 🙂

Sărind peste asta…. azi am avut olimpiadă… J, n-a fost chiar o reuşită XD mi-e groază că poate nu merg mai departe… mă rog… asta ar cam trebui să zic, adevărul e că mă doare în… cot -.- . Scuze, dar mie nu-mi place româna, scrisul e genial, dar restul un chin total :-S. Ah… şi partea superbă, subiecte grele… mă aşteptam la asta la judeţeană, dacă aşa e anul ăsta la faza pe şcoală… la judeţeană -dacă mai ajung pe acolo- ce dă? XD în fine… îmi înec amarul în ciocolată… cel mai bun tratament: Să te-ndopi cu dulciuri XD

Apropo… aveam ca subiect nu mai ştiu ce cu ,,În mijlocul lupilor” de Vasile Voiculesc… mrg… la compunere trebuia să scriem o continuare… categoric, în timp ce restul scriau chestii pozitive -lucru constatat la conversaţia de după-, eu l-am omorât pe tip… mda, iar urlă dirga la mine că sunt pesimistă… Hello! Nu’s chiar aşa pesimistă… eu numesc asta realism :-„

Ah… mâine test la chimie. Eh, nu e chiar aşa insuportabilă cum credeam, devine uşoară dacă o înţelegi, dar asta nu schimbă faptul că e oribilă! Sper să n-o dau în bară ca la bio :-” Vă amintiţi testul de care îmi era frică? ei bine… un 7 mare şi frumos rânjeşte la mine stricându-mi media… Mda, sunt un geniu lamentabil, leneş şi lipsit de GENIALITATE!

Acum ar trebui să ajung la un subiect interesant… mi-am stors nervii pe şcoală… şi nu mai pot mânca ciocolată XD

Ştiu… ba nu ştiu…. ah… postul ăsta trebuia să fie un fel de scuză patetică… din scuză patetică s-a transformat în scuză plictisitoare, lungă şi patetică…. faaaaaain…. deci în weekend sunt plecată la bunici… încerc să iau laptopul cu mine, dar mă îndoiesc că mă lasă, după faza cu bio am noroc că mai pot folosi calculatorul XD…. sper să postez în weekend cap 8, dar nu promit 🙂

Cheers 🙂

Lasă un răspuns

