Rest in Peace…

6 Noi

Un moment de reculegere vă rog…

Mulţumesc!

Acum câteva zile mi-a murit calculatorul. Încă sufăr… parţial. Pe de o parte ,,plâng” pentru că obsesia mea pentru internet nu mai e satisfăcută şi nici nu mai pot scrie nimic, pentru că sunt pe laptop-l părinţilor mei indiscreţi, dar privind din alt unghi nesuferitul o merita. Aveţi idee câţi neuroni au luat la bătaie ifosele lui? Nu? Ei bine, destui.

 

Miss my dead laptop. =( Da şi ăla e mort şi da, nu ştiu să am grijă de nimic, dar vă rog nu fiţi ca mama şi încercaţi să nu-mi amintiţi asta mereu, o fac destul familia şi conştiinţa mea. Au propriul lor complot. DAR, trebie să anunţ că mă declar nevinovată. Laptop-lui nu i-am făcut nimic. E vina mamei. –Ce bine m-am simţit spunând/scriind asta! Asta nu contează oricum… Cred că ştiţi şi voi povestea -poate-. Dacă EU fac ceva primesc o morală luuuuuuuungă şi plictisitoare. Dacă EI fac ceva… eh… se mai întâmplă o.O Spuneţi-mi mie unde e dreptatea… pentru că microscopul creierului nu detectează nici o moleculă de dreptate. De ce? Pentru că NU există.

 

Of… iar am deviat de la subiect. Voiam să vă anunţ că n-am fost înghiţită de o gaură neagră şi că voi continua să scriu, dar momentan sufăr de un handicap până îmi recapăt calculatorul. Oricât l-aş urî şi oricât m-ar urî el pe mine, chiar dacă nici unuia dintre noi nu-i convine va trebui să convieţuim.

 

Sorry for now… and I’ll be back! Promise!:D

Un răspuns to “Rest in Peace…”

  1. Unknown Februarie 28, 2011 la 6:18 am #

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. 🙂

Lasă un răspuns

