So silent… o.O

28 Oct

Hate my mouth…

Hate my voice…

Hate my lips…

Miss my noice…

 

Probabil e vorba doar de o viroză sau poate în cele din urmă cineva chiar m-a blestemat să rămân mută pe veci.. deşi a doua variantă pare mai interesantă mi-e teamă că e vorba doar de o viroză, nimic mai mult… partea bună e că mâine nu merg la şcoală şi se presupunea că urma să scriu ceva… partea rea e că mama va rămâne cu mine acasă pentru a-şi duce la bun sfârşit rolul de mamă ultra-excesiv-de-îngijorată, deşi în locul ei i-aş mulţumi lui Dumnezeu că am tăcaut din gură… cum fac scumpii mei colegi… -.-

…ar trebui să scriu, dar timpul meu scade treptat şi mie frică de momentul în care va ajunge la zero… iar eu nu supravieţuiesc fără calculator… poate resemnându-mă şi aruncându-mă în învăţat şi citit aş reuşi, dar nu vreau să o fac… iar lenea persisită…

 

mă apuc de scris cum îmi revine vocea şi scap din supraveghere… 🙂

Lasă un răspuns

