Leapşa no.2

26 Oct

O leapşa tot de la Eve…

1). Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al IV-lea: ouch, Romanul adolescentului mio, e tras la imprimantă deci nu ştiu cum sunt paginile… dar să vedem : “prea…” -.-
2)Fară să verificați, cât e ora? 15:10
3)Verificați! 16:27 (I suck)
4)Cum sunteți îmbrăcat? Pantaloni largi şi o bluză laaaargă
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați? Le celălalt chestionar postat 😀
6) Ce zgomot auziți în afara calculatorului? Vecinii de lângă se ceartă pentru că el s-a comportat prea indiferent cu ea la întâlnirea cu prietenii şi crede că o înşeală… o.O
7)Cand ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă? Acum câteva ore, am fost la şcoală şi am avut grijă să nu reţin absolut nimic
8)Ce ai visat ieri noapte? Am avut un coşamr. Trebuia să merg la şcoală deşi era încă noapte şi voiam să dorm, iar apoi mi-am dat seama că era real… :((
9)Cand ai ras ultima data? Acum câteva secunde
10)Ce aveti pe pereții încăperii unde sunteți? o culoare mult prea deschisă pe care o urăsc, în rest mi-am dat jos tot ce aveam pe ei… trebuie să redecorez
11)Daca ați fi milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra? Un Ferrari… restul banilor voi fi nevotă să-i cheltui plătindu-mi amenzile pentru viteză, accidente sau simplul fapt că am condus fără carnet, apoi va trebui să-l mituiesc pe judecător…
12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut? “He’s Just Not That Into You”
13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi? Exceptând faptul că o colegă (adică cls a 7a) s-a sărutat cu un tip de liceu (adică cls a 12a) de la teologie o.O şi a venit la oră cu întârziere şi cu părul în toate direcţiile… iar noi râdeam ca nebunii în timp ce profesoara de franceză se uita ciudat… înafară de asta nimic
14)Ce parere aveti despre acest chestionar? Nu ştiu ? Tu ce crezi ? 😀
15)Spuneti-ne ceva ce nu știm înca. Nu ştiu să înot…
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță? Tremur doar gândindu-mă că voi creşte şi că ar exista posibilitatea să devin o persoană matură, plină de griji şi cu capul pe umeri… chiar crezi că răsucesc cuţitul în rană ?
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi baiat? Idem
18)V-ați gândit deja sa locuiți în străinătate? Londra, New York, Los Angeles… cam da, dar cred că m-am obişnuit cu dezastrul de aici…
19) Daca ați putea schimba în lume, în afara de politica, ce ati schimba? Aş schimba răspunsul de la întrebarea 3 la testul la fizică.
20) Vă place să dansați? nu
21)George Bush? Aşa şi…?
22) Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor? Aseară ,,What not to wear” sau ceva de genu era nu?

…pe care o ofer din nou tuturor. 🙂

Lasă un răspuns

