Leapşa no.1

26 Oct

Le-am aşezat în ordinea ,,primirii” sau în oridinea conştientizării că le-am primit 😀
Pe prima am primit-o de la Krisz şi Eve

My ABC’ s
A
Available: Sometimes
Age:13
Annoyance: Vacanţele prea scurte şi muzica fără pic de gust a vecinilor…
Allergic: …eggs -.-

Animal: Definitely cat! I admire that they know what they want and how to obtain it…
Actor: Johnny Deep… he’s completely insane and I like it XD
B
Beer: Îcă n-am dreptul să mă apropi de băuturi alcoolice… vă spun mai încolo
Best Friends: Puţini dar siguri!
Body part on opposite sex: Eyes
Best feeling in the world: I will not say ,,love”, ‘cuse I’ve never felt it (înţelegeţi la ce fel de ,,love” mă refer)… I think safety
Best weather: Sfârşitul verii, când căldura devine plăcută chiar şi plouă aproape mereu…
Been in love: …nop
Been bitch out: No
Believe in yourself: Ouch! Dureros, dar nu prea, trebuie să lucrez serios la asta.
Believe in life on other planet: nu ştiu… mda, sceptism din partea cuiva care probabil e de pe altă planetă
Believe in miracles: Yeah
Believe in magic: Mda, am început să cred acum o săptămână… /:))/
Believe in Satan: Cred în existenţa lui, dar nu-l agreez
Believe in Santa: Probabil mai cred în spiritual Crăciunului… staţi, tocmai mi-am amintit despre încercarea mea reuşită de a verifica existenţa lui Mos Crăciun, în traducere l-am atacat şi i-am furat barba şi părul… de atunci nu, dar aveam doar 5 ani (:D)
Believe in Ghosts: Aş spune nu (vreau să cred că sunt întreagă la cap), daaaaaaaar….
Believe in Evolution: I hope I do…
C
Car: Black… am o obsesie pentru maşini negre
Candy: chocolate?
Color: green and black
Cried in school: not yet (=)))
Chocolate/Vanilla: chocolate, but vanilla’s cool too
Chinese/Mexican: Chinese
Cake or Pie: both
Countries to visit: England and Japan
D
Day or Night: Night, but sometimes I prefer Day
Dream vehicle: Ferrari F40… I just love it!
Danced: destul de rar… trebuie ori să-mi pierd minţile cu prietenii, ori să mă oblige mama
Dance in the rain: Mda, când eram mică o făceam mereu… chiar şi vara asta parcă… :-“
Dance in the middle of the street: …yeah… Nu râdeţi! Era o provocare şi era curajul meu în joc… nu dau detalii. Încerc să uit de asta (=)))
E
Eyes: un cărpui închis, uneori aproape negru
Everyone has: a chance to live
Ever failed a class: sorry, but no
F
Full name: Secret 😛
Food: cu cât mai nesănătos, cu atât mai bine… glumesc! Nu ştiu… îmi schimb gusturile cam odată pe lună…
G
Greatest Fear: To lose my craziness, my dreams… myself
Giver or taker: It depends…
Gum: Now… Five, who knows next week…
Get along with your parents: Yes
H
Hair colour: Şaten, dar dintr-un motiv ciudat mereu mi se schimbă nuanţa… e enervant şi înfricoşător dacă stai să te gândeşti…
Height: That really hurt! În jur de 1,62… so smalllll… 😦
Happy: Not sure… what do you think?
Holidays: miss them…
How do you want to die: o.O
Hate: trezitul cu noaptea în cap, testele de la prima oră când nu sunt în stare nici să-mi scriu numele, colţul tablei de la şcoală de care mă lovesc mereu, propriul telefon trădător… să continui? XD
I
In guys/girls.
Eyes: Nu-mi pasă ce culoare au atâta timp cât arată bine… 😀
Hair: idem
Height: taller then me… dar asta nu ar fi o problemă *sigh*
Clothing style: goth… kidding again… I don’t know, I don’t care now 😀
Characteristics: Do you wanna kill me? It’l be nice to be funny, smart… things like that
Ice Cream: lemon
Instrument: quitaire… and piano too
J
Jewerly: argint sau aur alb too
Job: Elev… se pune? Asta chiar e o slujbă cu normă întreagă!
K
Kids: o.O
Kickboxing or karate: Karate 4ever! :X
Keep a journal?: Mai mult încerc să ţin un jurnal, dar şi aşa nenorocit cum e se poate totuşi numi cu indulgenţă jurnal…
L
Love: ce-i cu ea? 😀
Letter: în toată exitenţa mea am scris doar un singură şi aia când eram în clasa a 3a şi eram nerăbdăatoare să-i spun mamei cum aproape am fost inundaţi în tabără… nici acum nu pot uita telefoanele disperate din 5 în 5 minute XD
Laughed so hard you cried: chiar azi am făcut-o… 😀
M
Milk flavour: Adore it!
Movie: Praţii din Caraibe… :X
Marriage: Terrifying
McD’ s or BK: McD’s
N
Number of piercings: se pun şi cele de la cercei? 😀
Number: 7… ar trebui să îmi poarte noroc, dar nu se descurcă prea bine la categoria asta
O
Overused phrase: ,,Gosh”, “sec”, “soarta”… mai am, dar nu-mi amintesc
One wish: Just one? Not faire! Fie, aleg una.. Să am un glob magic şi să mă văd peste 10 ani… ar fi amuzant XD
One phobia: de apă… mda, râdeţi cât vreţi, dar urăsc apa… rectific, urăsc să intru în apă adâncă, e mai ciudată fobia mea XD
P
Place you’ d like to live: New York
Pepsi/Coke: Both
Q
Questionnaires : ….?

R
Reason to cry: Durerea trebuie să mă sfâşie complet pentru a mă aduce pe mine în stadium de a plânge… şi nu vorbesc de durerea fizică
Radio station: Radio Zu (aşa se scrie :D?)
S
Song: Orianthi – According To You (de două zile o ascult obsesiv, dar îmi va trece… :D)
Shoe size: 37-38
Sushi: Nu sunt o mare cunoscătoare a peştelui crud, mă rezum la foarte puţine cunoştinţe, dar până acum mi-a plăcut
Slept outside: Not yet! Mama spune că a avut o experienţă “traumatizantă” în liceu şi refuză orice idee de acest gen…
Seen a dead body: Mda, dar cel mai aiurea e să-l vezi în mijlocul străzii…
Smoked: nop
Shower daily: logic
Single/Group Dates: Single
Strawberries / Blueberries: Both
T
Time for bed: 22:00 ‘couse my mom thinks that I have to be rest all the time… I’m not
Tatoo : nop
U
Unpredictable: Sometimes…
Under the influence: Sometimes too 😀
Understanding?: Generally, I hope
V
Vegetable you hate: varza de bruxelles disgusting
Vegetable you love: ardei :X
Vacation spot: Home
W
When you grow up: I’ll be a rock star! Păcat că nu am voce… voi fi un psiholog –mda, chiar şi ,,eu”-ul meu râde când aude asta- şi probabil voi scrie când n-am cum să-mi pierd timpul
Wanted to be a model?: No…
X
X – rays: –
Y
Year it’ s now: 2010
Z
Zodiac sign: Capricorn

Dificil, dar am făcut-o… şi o dau mai departe -deşi majoritatea aţi primit-o- tuturor…

2 răspunsuri to “Leapşa no.1”

  1. EvaMaryCullen Noiembrie 28, 2010 la 9:20 pm #

    Ți-am zis vreodată că te ador?:))..probabil că nu, da’ uite că-ți zic acum.. Ești teribil de amuzantă, and..j’adore!:))..sucks, right?:]]..like always,pwp!:*..and rock ‘nd roll, baby!\m/

    • chocoholic4ever Noiembrie 29, 2010 la 12:55 pm #

      evi, cum ai aterizat tu pe aici? XD
      nu mai ştiu dacă ai zis-o… dar accept remarca =))
      yeeeeep…. rock rocks! \m/

Lasă un răspuns

