Ambiguu

28 Sep

Si norul de cenusae-ngroapa-n iadul noptii

Si stelele dispar trepat ucise de-ntunerc

Si norii plang si misuna ca vagabonzii

Printr-un masacru angelic.

Si vantul urla complice la crima lor spontana

Si-si pierde urma-n marea muta

Si portile iadului se deschid usor, te cheama

In mreaja lor acida, dar placuta.

Si te trezesti intr- lume ambiguua, la marginea dintre prapastii

Sfere de foc se-apropie, vin, te ard

Si soarele-si arunca ale lui flacari

Si simti placerea masochista de-a fi in iad.

………………………………………………………………………..

habar n-am din ce parte ravasita a creierulu meu am scos-o… 😐

3 răspunsuri to “Ambiguu”

  1. Noir Octombrie 2, 2010 la 5:49 pm #

    oaaau
    asta a fost foarte frumos ce ai scris
    exact pe gustul meu
    continua, imi place
    :X

  2. BibbyEllen Octombrie 5, 2010 la 3:08 pm #

    Frumos. E prima ta poezie? Ai potenţial, să ştii. 😀
    Privind dintr-o altă perspectivă, aceste câteva versuri denotă şi inteligenţă. Bravo. Mai spune-i creierului tău să pompeze… 😉

    • chocoholic4ever Octombrie 5, 2010 la 3:13 pm #

      practic nu e prima mea poezie… scriam -adică încercam să scriu- în clasele I-III, dar e prima poezie care nu include melci şi animale din pluş… 😀
      Şi mulţumesc foarte mult! 🙂

Lasă un răspuns

