Sadness… and apologise…

8 Sep

Hey! Mmm… Wow… nici nu stiu de unde sa incep [:))]… lipsesc in jur de 3 saptamani si lumea blogurilor devine un haos  absolut…  n-am inteles mare lucru despre ceea ce se intampla pe aici, dar e trist… si nu ma refer doar la blogurile cu barfe care sunt absolut penibile -poate nu toate-, dar am observat ca aceste ,,barfe„ nu prea au nici un argument. Sunt doar idei fixe despre anumite persoane formate din nu-stiu-ce-motive personale, sa nu mai adaug ca se injura la greu, toata lumea devine ,,tarfa„ sau alte epitete de genu plus ca se baga si se scot diferite organe pe care ma indoiesc ca unele le au. Toti isi fac blog cu barfe. Genial! Nu stiam ca sentimentul de turma e atat de proeminent in Romania…, dar sa sarim peste.

Dupa ,,lumea barfelor„, mai e ,,lumea scriitoarelor„ si aici e chiar mai trist.  Hey, am inceput sa scriu aici pentru ca mereu mi-au placut ficurile desi -rusinea mea- nu am comentat pana acum si chiar si acum sunt in urma rau, dar promit sa recuperez la tot. Ma refer la faptul ca unele scriitoare au uitat de ce au nceput sa scrie si in categoria asta am intrat si eu. Nu ma refer la ficul asta, ci la alte ,,scrieri„. Abia asteptam sa le placa mai multor oameni si scriam doar pentru ca voiam ca ei sa fie multumiti de ceea ce scriam, incercam sa le fac mereu pe plac si desi a mers, eu eram goala, nu mai simteam nimic. Stiti sentimentul ala cand deschizi mailul si vezi un comentariu si tie frica sa-l deschizi si sa citesti? Oare e de bine?  Oare cat de rau e? Genul ala de sentiment l-am pierdut intr-un timp si n-am mai vrut sa scriu pentru ca nu mai scriam pentru mine ci pentru altii si cum Ovidiu spunea ca nu vrea sa-si ,,prostitueze vocea„ asa si eu nu voiam sa-mi ,,prostituez scrisul„.  Si asa am ajuns sa scriu un fic. Pentru ca aici nu sunt chiar ,,anonima„, dar aici pot scrie pentru mine -in primul rand- si scuze daca asta suna egoist sau cum vreti sa o luati. N-o sa fiu ipocrita, imi plac comentariile. De fapt sunt un imbold de a scrie si ma bucura sa vad ca ii place cuiva ceea ce scriu, dar decat sa scri pentru comentarii mai bine nu mai scri deloc.  Si e trist ca unele din scriitoare au ajuns dependente de cat mai multe view-uri sau commuri…

Acum ca am spus tot ce aveam pe suflet ar trebui sa incep cu scuzele patetice cu privire la capitolul2. Am fost la sat si desi am avut laptopul cu mine internetul merge rau, dar eram pregatita sa postez capitolul 2, doar ca mama mi-a stricat incarcatorul laptopului si asa am ramas fara nimic -si asta doare, raaaau-, dar in timpul asta reusisem sa scriu pe stic capitolul 2 si o parte din capitolul 3, dar ca totul sa fie tipic eu bineinteles ca mi-am pierdut sticul si acum il caut in disperare si ma blestem in toate modurile posibile, pentru ca eu nu sunt genul de persoana care isi incarca memoria degeaba cu lucruri importante cum ar fi teoria lui Pitagora -care inca n-am invatat-o, dar am auzit de ea [:D]- sau ceea ce am scris in capitol, ci cu lucruri total nesemnificative cum ar fi numarul maxim de ore dormite -16 [:D]- sau de cate ori am cazut cu bicicleta vara aceasta… dar promit ca indata ce voi termina temele de vacanta -pe care categoric le-am lasat pentru ultimul moment- voi reincepe sa scriu capitolul 2 si va rog rugati-va sa iasa bine -promit sa voi face la fel-.

Termin prin a va multumi ca v-ati pierdut cateva minute din viata citind aberatiile de mai sus sau primul capitol, chiar si daca ati intrat doar pe blog si categoric pentru comentarii. Stiu ca nu sunt multe, dar pentru mine sunt incredibil de multe si de importante.

Un răspuns to “Sadness… and apologise…”

  1. Krisz Septembrie 20, 2010 la 9:23 am #

    Hello! :* Check this out ! http://scristina.wordpress.com/2010/09/20/my-abc%E2%80%99-s/

Lasă un răspuns

