About myself…

4 Aug

Cred că cel mai important lucru: am 13 ani şi intru în clasa a 7a.

Genul de persoană prea dinamică, sarcastică, ameţită, împrăştiată, visătoare, întârziată, împiedicată, încăpăţânată…mda, astea sunt câteva cuvinte care m-ar descrie perfect.

Ador ploaia şi furtunile-oricât de ciudat ar suna-. Ador muntele. Ador să mă caţăr în copaci. Ador cărţile. Ador verdele. Camera mea e un dezastru absolut-la fel şi mintea-, iar mama are grijă să îmi amintească mereu asta.  Am creat acest blog pentru că aici sunt anonimă.  E singurul loc în pot afla părerea oamenilor despre ceea ce scriu fără să mă cunoască nimeni, tocmai de aceea nu voi da acest blog nici unui apropiat. De ce? Poate pentru că vreau să rămân în anonimat sau poate pentru că nu vreau să le arăt nici măcar prietenilor pasiunea mea sau poate pentru simplul fapt că nu sunt atât de talentată încât să fiu cunoscută…

Asta sunt eu… chocoholic4ever… nu ştiu dacă o să vă placă personalitatea mea sau ceea ce scriu, dar sper ca măcar scrisul să fie acceptabil…

P.S. ID meu este: lost_in_time96@yahoo.com

Lasă un răspuns

